ECCO

Peter van de Wiel

In Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? koppelt Ton Broekhuisen (liefst) Pluimen aan alsnog opgeloste consumentenklachten. Case: Spontane Pluim voor ECCO. Publicatiedatum Metro #print: dinsdag 22 juni 2016.

Spontane Pluim

Edwin van den Akker (Hellevoetsluis) koopt op 7 september 2015 een paar ECCO-schoenen in Kleef (Duitsland). Aankoopbedrag: 115 euro. Edwin: “Na een half jaar vertoonden de schoenen al scheurtjes. En waren er deeltjes van het leer afgebrokkeld. Bovendien waren de zolen versleten. Uiteindelijk heb ik op 9 juni een e-mail naar ECCO Nederland gestuurd om genoemde klachten te melden. Hierop werd snel én constructief gereageerd. Ik kon mijn kapotte schoenen in de ECCO-winkel in Schiedam omruilen. Hetzelfde model was daar in alle maten verkrijgbaar. Op vertoon van het betreffende bankafschrift zou ik dan een paar nieuwe schoenen mee naar huis krijgen. Maandag 13 juni ben ik erg prettig in Schiedam geholpen. Service met een glimlach. Vandaar deze Spontane Pluim voor ECCO Nederland én de ECCO-winkel in Schiedam. ECCO heeft er een vaste klant bij!”

Juryrapport

Jammer natuurlijk dat de nieuwe schoenen van Edwin het voortijdig begaven. Maar mooi dat ECCO deze klacht zo snel en voorbeeldig heeft gerepareerd. Spontane Pluim uit het boekje!

Reactie ECCO Nederland

“Binnen ECCO hebben wij klantenservice hoog in het vaandel staan. We zijn blij om te horen dat onze inzet gewaardeerd wordt en nemen de Spontane Pluim met veel dank in ontvangst.”

Groene Pluim

De door Pluimen beschikbaar gestelde Groene Pluim (cadeaubon vol belevenissen van 35 euro) gaat naar Edwin van den Akker.

Spotlights op je klacht

Mail je klacht of Pluim naar Ton Broekhuisen: ton@tonbroek.nl Bij selectie krijg je bericht.

TON BROEKHUISEN

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.